Antara Tanda Santau, Ada Rambut & Kuku Dalam Makanan

Kongsikan di


Allah!!! Sentiasa berhati-hati dan waspada bila makan dll, jangan lupa baca doa dan amalkan sunnah Baginda saw. InsyaAllah.
.
Kalau anda pernah kena, boleh kongsikan pengalaman dkt komen atau PM
.
🔴Tanda terkena santau ialah ada rambut, kuku, serangga, ulat, berbau busuk, cepat basi dalam makanan atau mengalami sakit perut dan muntah darah atau biasa. 
.
🔵Jika seseorang mempunyai ciri-ciri berikut maka beliau disyaki telah terkena santau:
.
💥Batuk yang berlarutan, kadang-kadang batuk berdarah dan bernanah dan keluar debu-debu kecil seperti serbuk kaca.
.
💥Sakit sesak nafas terutama waktu Maghrib.
.
💥Kuku menjadi hitam dan nafas menjadi busuk.
.
💥Mimpi bahan-bahan yang miang seperti buluh dan ulat bulu.
.
💥Mimpi bermain dengan benda tajam seperti pisau dan sembilu.
.
💥Mimpi makan makanan kotor seperti bangkai dan babi.
.
💥Bawah matanya biru (Seperti orang tak cukup tidur)
loading...

5 Responses to "Antara Tanda Santau, Ada Rambut & Kuku Dalam Makanan"

  1. Assalamualaikum Kerap kali dalam makanan saya mesti ada rambut kenapa ya ustaz tapi tanda2 di atas tu tiada la

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum saya kerap jumpa rambut dalam makanan..dan saya kerap juga jumpa rambut potongan lelaki..siapa2 yang tahu tmpat nak hilang kan santau sya mohon sms saya atau kol okey..ni no saya 0195035064....saya ada jumpa juga lebih dri rambut...gmbr bnda yg sya jumpa msh saya smpan..bnda yg sya jmpa kuku rambut kacang bangkai binatang kaca benang sutera tali guni kayu..

    ReplyDelete
  3. Assalam,apa maksud nya klu kita mimpi diberi 2 bekas tuppaware yang salah satu bekasnya berisi rambut oleh orang yang kita kenali,mohon penjelasan

    ReplyDelete
  4. Assalam,apa maksud nya klu kita mimpi diberi 2 bekas tuppaware yang salah satu bekasnya berisi rambut oleh orang yang kita kenali,mohon penjelasan

    ReplyDelete
  5. Klw bermimpi, jumpa rambut dlm mknan cm mna yee

    ReplyDelete

Didakwah